به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو
برپایی مراسم سوگواری و اطعام حسینی در جمع کارکنان معاونت غذا و دارو
به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه تاسوعا و عاشورای حسینی و به منظور گرامیداشت مقام والای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان، مراسم معنوی سوگواری در محل نمازخانه معاونت غذا و دارو برگزار شد.
به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو:
به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه تاسوعا و عاشورای حسینی و به منظور گرامیداشت مقام والای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان، مراسم معنوی سوگواری در محل نمازخانه معاونت غذا و دارو برگزار شد.در این مراسم که با حضور پرشور مسئولان و کارکنان معاونت همراه بود، شرکتکنندگان با قرائت دعای شریف زیارت عاشورا ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابراز نموده و در سوگ شهدای کربلا به عزاداری پرداختند. در ادامه این برنامه و در راستای ترویج فرهنگ نذری و اطعام حسینی، سفره احسان و نذری که با مشارکت خیرخواهانه همکاران معاونت تهیه شده بود، برپا گردید و از عزاداران پذیرایی به عمل آمد.
نظر دهید