برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/12/07 - 08:34
  • - تعداد بازدید: 104
  • - تعداد بازدیدکننده: 103
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارس مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو

عملکرد کارشناسان معاونت غذا و دارو در بهمن‌ماه سال جاری

در بهمن‌ماه سال جاری کارشناسان حوزه فراورده‌های طبیعی، سنتی مکمل در بازرسی‌های انجام شده از حوزه‌های تحت نظارتی خود توانستند 300 قلم کالای غیرمجاز را کشف و ضبط نمایند.

 به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو مهندس فرزاد صیادی فر رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از 144 مورد بازرسی از حوزه های تحت نظارتی و کشف 300 قلم کالای غیرمجاز شامل انواع مکمل، قرص و کپسول‌های دست‌ساز و تقلبی در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

صیادی فر در خصوص عملکرد بهمن‌ماه کارشناسان گفت: کارشناسان حوزه فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو 15 مورد بازرسی از عطاری‌ها،93 مورد بازرسی از داروخانه‌ها، 32 مورد  از باشگاه‌های ورزشی و 4 مورد بازرسی از شرکت‌های پخش دارویی انجام و 19 مورد شکایات واصله را بررسی کردند.

این مقام مسئول در ادامه اشاره کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته پس ئاز کشف و ضبط اقلام غیر مجاز متخلفین جهت صدور حکم قضایی به مراجع قانونی معرفی شدند.

مهندس فرزاد صیادی فر رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی مکمل در پایان اظهار کرد:  از مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی در این زمینه حتماً با شماره تلفن‌های 32772023-24 و یا سامانه تلفنی رایگان 190 تماس گرفته و مراتب را جهت برخورد هر چه سریع‌تر کارشناسان این اداره با متخلفین اعلام نمایند.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 2970
کلمات کلیدی
الناز خدادادی
خبرنگار

الناز خدادادی

تنظیمات قالب