برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/09/22 - 08:08
  • - تعداد بازدید: 719
  • - تعداد بازدیدکننده: 710
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از نمایشگاه تجهیزات پزشکی ارومیه

دکتر سید حیدر محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور و هیئت همراه که ۱۶ آذر ۱۴۰۲ برای شرکت در اجلاس شورای کلان منطقه دو کشوری به ارومیه سفرکرده بود عصر همان روز در نمایشگاه بزرگ تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی که در محل نمایشگاه بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی حضور یافت و از غرفه‌های این نمایشگاه دیدن و با مسئولین مربوطه گفتگو کرد. وی در گفتگو با خبرنگار وب دا گفت: نمایشگاه بسیار خوبی است و شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی شرکت‌کننده بسیار توانمند هستند و خیلی از این شرکت‌ها در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از نمایشگاه تجهیزات پزشکی ارومیه

 

دکتر سید حیدر محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور و هیئت همراه که ۱۶ آذر ۱۴۰۲ برای شرکت در اجلاس شورای کلان منطقه دو کشوری به ارومیه سفرکرده بود عصر همان روز در نمایشگاه بزرگ تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی که در محل نمایشگاه بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی حضور یافت و از غرفه‌های این نمایشگاه دیدن و با مسئولین مربوطه گفتگو کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار وب دا گفت: نمایشگاه بسیار خوبی است و شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی شرکت‌کننده بسیار توانمند هستند و خیلی از این شرکت‌ها در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 576
کلمات کلیدی

تصاویر

تنظیمات قالب