برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/09/15 - 08:40
  • - تعداد بازدید: 186
  • - تعداد بازدیدکننده: 181
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نمایشگاه ملی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و بیمارستانی

باافتخار میزبان اولین نمایشگاه ملی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و بیمارستانی هستیم

دکتر محمد دلیرراد معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی از میزبانی اولین نمایشگاه ملی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و دندانپزشکی به میزبانی شهر ارومیه از تاریخ 14 لغایت 17 آذرماه خبر داد.

به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو:

دکتر محمد دلیرراد معاون غذا و دارو در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه ملی نمایشگاه ملی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و دندانپزشکی به میزبانی شهر ارومیه گفت: امروزه اهمیت تجهیزات و اقلام پزشکی در نظام سلامت جامعه بر کسی پوشیده نیست. استفاده از تجهیزات پزشکی  علاوه بر اهداف پزشکی می‌تواند باهدف افزایش بهره وری، ازدیاد نکات ایمنی، سهولت انجام امور و یا هدف کاهش بارکاری پرسنل و نیز کاهش خطرهای احتمالی برای پرسنل، بیماران بیمارستان و تجهیزات بکار رود.

دلیرراد در ادامه بیان کرد: اطمینان از کارکرد صحیح و موثر دستگاههای پزشکی و همچنین صحت و سلامت آزمایش‌های بالینی و اعمال جراحی انجام‌شده، استاندارد بودن این تجهیزات و وسایل از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این امر با توجه به نقش حساس و حیاتی این تجهیزات توجه بیش از پیش و لزوم یک برنامه دقیق و مدون و کلان را در عرصه مدیریت تجهیزات پزشکی می‌طلبد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در سطح استان در زمینه تولیدات تجهیزات پزشکی بسیار خورسندیم که میزبان این نمایشگاه در شهر ارومیه هستیم در این نمایشگاه بیش از 50 شرکت تولیدی و توزیعی در 28 غرفه محصولات خود را در معرض دید عموم قراردادند.

این مقام مسئول در پایان از زحمات کلیه عوامل برگزاری نمایشگاه تشکر و قدردانی و آرزوی روزهای خوش برای مهمانان کرد.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 545
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب