به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو
استقرار موکب سلامت دانشگاه با حضور معاونت غذا و دارو در روز عاشورا
در راستای ارتقای سطح آگاهی بهداشتی جامعه و ارائه خدمات رایگان به مردم، معاونت غذا و دارو در روز دهم محرم موکب سلامت دانشگاه حضور یافت.
به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو:
کارشناسان معاونت غذا و دارو در در راستای ارتقای سطح آگاهی بهداشتی جامعه و ارائه خدمات رایگان به مردم، در روز دهم محرم در موکب سلامت دانشگاه حضور یافت.
در این برنامه، علاوه بر حضور کادرهای متخصص برای ارائه مشاورههای دارویی به مراجعین و پاسخ به پرسشهای مرتبط با مصرف صحیح داروها، اقلام آموزشی شامل پوسترها و پمفلتهای راهنمایی نیز توزیع گردید. هدف از این اقدام، پیشگیری از خطاهای دارویی و ترویج فرهنگ مصرف ایمن غذا و دارو در میان مردم، در کنار فضای معنوی روز عاشورا بود.
نظر دهید