برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/09/22 - 11:20
  • - تعداد بازدید: 231
  • - تعداد بازدیدکننده: 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اجلاس شورای کلان منطقه دو کشوری

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه میزبان اجلاس شورای کلان منطقه دو کشوری با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

جلاس شورای کلان منطقه دو کشوری با حضور روسا، معاونین و مدیران غذا و داروی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قطب‌ دو کشوری با حضور دکتر سید حیدر محمدی معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی کشور به همراه هیئت همراه در 16 آذرماه سال جاری در سالن EDC برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه میزبان اجلاس شورای کلان منطقه دو کشوری با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

 

 

اجلاس شورای کلان منطقه دو کشوری با حضور روسا، معاونین و مدیران غذا و داروی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قطب‌ دو کشوری با حضور دکتر سید حیدر محمدی معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی کشور به همراه هیئت همراه در 16 آذرماه سال جاری در سالن EDC برگزار شد.

در این جلسه معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز، ارومیه، اردبیل و دانشکده‌های علوم پزشکی مراغه، سراب، خلخال، خوی و نماینده منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و ماکو به ارائه گزارش حوزه مربوطه پرداختند و سؤالات و درخواست‌های مربوطه توسط مدیران کل تخصصی سازمان پاسخ داده شد.

در این اجلاس دکتر صادق فرمانده مرکز بهداری شمال غرب سپاه، سرهنگ رضوی معاون اجرایی فرماندهی سپاه شهدا استان، سرهنگ عسگری معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه شهدا و مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و دکتر مناف زاده جانشین و نماینده تام‌الاختیار دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان در امور بهداشت و درمان نیز حضور داشتند.

دکتر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو کشور و هیئت همراه در بدو ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اهدای شاخه گل به یادمان شهدا ادای احترام کردند.

گفتنی است بازدید از زمین احداث ساختمان آزمایشگاه مواد غذایی و همچنین انبار دارویی واقع در مجتمع شهید بهشتی ارومیه، رونمایی از اولین کتاب تجهیزات پزشکی تولیدی استان آذربایجان غربی و بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 578
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب