برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/04/17 - 11:41
  • - تعداد بازدید: 103
  • - تعداد بازدیدکننده: 103
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو:

حضور کارشناسان سازمان غذا و دارو در معاونت غذا و دارو ارومیه

دکتر هادی عباسیان سرپرست معاونت غذا و دارو از اهمیت انبار ها به عنوان یکی از عوامل کلیدی و تاثیرگذار در هر سازمان خبر داد.

به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو:

صبح روز یکشنبه 17 تیرماه  سال جاری کارشناسان سازمان غذا و دارو و دکتر هادی عباسیان سرپرست معاونت غذا و دارو به جهت بررسی امور مالی و درآمدی مربوط به حوزه برنامه ریزی از سوله استراتژیک دارو و تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو واقع در ساختمان شهید بهشتی بازدید کرده و روند پیشرفت های فیزیکی را مورد سنجش قرار دادند.

دکتر هادی عباسیان سرپرست معاونت غذا و دارو گفت:یکی از عوامل کلیدی و تاثیرگذار در هر سازمان زنجیره تامین آن سازمان است. بدون شک مدیریت صحیح زنجیره تامین و توجه ویژه به عوامل اساسی آن نقش مهمی در تامین به موقع نیاز مردم را ایفا می کند در همین راستا انبارهای استراتژیک از عوامل اصلی و کلیدی برای متمرکر کردن کل فرایند،افزودن ارزش به محصول و خدمات ،تامین به موقع و در دسترس قرار گرفتن در حداقل زمان ممکن به حساب می آیند.

مهندس هاشم ضیاالملکی کارشناس سازمان غذا و دارو در این بازدید ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران برای پیشرفت فیزیکی در سوله مذکور گفت: رایزنی های مورد نیاز جهت اختصاص بودجه لازم برای به اتمام رساندن کار با مقامات سازمان انجام خواهد شد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 7683
کلمات کلیدی
الناز خدادادی
خبرنگار

الناز خدادادی

تنظیمات قالب